Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.

1.    Naročilo

Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih izberete možnost "dodaj v košarico". Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kadarkoli preverite in v njej uredite izdelke (spremenite količine izdelkov in/ali jih odstranite iz seznama). Ko ste končali z nakupovanjem, izberete možnost "košarica", kjer uredite izdelke. S klikom na gumb »nadaljuj« boste opravili naročilo želenih izdelkov.

Po oddaji naročila, prejmete na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila, kateremu so prav tako priloženi podatki za plačilo. Potrdilo o prejetem naročilu se smatra kot pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem/upravljalcem spletne trgovine in je nepreklicno sklenjena. Naročeno blago se po prejetem plačilu odpošlje na naslov, katerega je kupec navedel za dostavo ob naročilu. Vnešeni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo naročila!

2.    Plačevanje

Plačilo po predračunu – plačilo na transakcijski račun
Po oddaji naročila dobi kupec na svoj elektronski naslov potrdilo o naročilu, na kateremu so potrebni podatki za izpolnitev UPN plačilnega naloga ali plačila po elektronski banki. Kupec mora v okence namen plačila vnesiti številko naročila.

3.    Dostava

Dostava se vrši preko Pošte Slovenije. Stroški pošiljanja so navedeni ob naročilu. Osebni prevzem je mogoč izključno po predhodnem dogovoru.

4.    Cene

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom PROMAL s.p. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko podjetje PROMAL s.p. potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrjenem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje PROMAL s.p., kot za kupca.

Veljavnost cen za izbrane artikle velja na dan nakupa, torej na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine www.promal.si. Vse cene izdelkov na www.promal.si so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je naveden na končnem obračunu. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.

Cene so informativnega značaja in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba in cene veljajo do umika iz spletne trgovine. Veljavnost cene izdelka velja v trenutku nakupa.

5.    Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa

Že kupljeno blago, ki je nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku 14. dni od prejema blaga pošlje nazaj prodajalcu.

Strošek vračila blaga nosi kupec. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupom.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto: info@promal.si. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Kupnina bo kupcu vrnjena najkasneje v tridesetih (30) dneh od prejetja vrnjenega nepoškodovanega blaga.

Kupec naročenega blaga pod navedenemi pogoji ne more vrniti, če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam.

V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe.

 

6.    Reklamacije in garancija

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali pa kako drugače odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte: info@promal.si, pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov, na naše stroške. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Steklo je zelo občutljivo pri transportu paketa. Trudimo se, da bi artikle dovolj dobro zaščitili pred poškodbo ali zlomom. V kolikor ste prejeli paket z zlomljenimi ali delno poškodovanimi artikli, nam to prosimo takoj sporočite. Ob prejemu poškodovanega paketa dostavljalca opozorite na možnost poškodovanih steklenih artiklov v njem. Ob prisotnosti dostavne službe odprite poškodovan paket in preglejte vsebino. Mogoče je poškodba paketa le vizuelne narave. V primerih poškodovanega paketa ali artiklov v njem prosimo priložite fotografijo stanja.

7.    Komunikacija

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sestavine, ki bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene kot takšne z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

8. Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.

9.    Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

10.    Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Kontaktna oseba za pritožbe je Marko Pirman, elektronska pošta: info@promal.si.
Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

11.    Izjava o varovanju osebnih podatkov

Podjetje PROMAL s.p., ki upravlja spletno trgovino www.promal.si, se pri svojem poslovanju zavzema za koretno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.
Podjetje PROMAL s.p. za potrebe poslovanja spletne trgovine www.promal.si zbira naslednje podatke uporabnikov:
•    ime in priimek
•    naslov in kraj bivanja
•    naslov za pošiljanje naročenega blaga
•    naslov elektronske pošte
•    ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino
Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino ne odgovarjamo.

Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo našo spletno trgovino.

Izjemno razkritje osebnih podatkov:
Podatki, ki jih podjetje PROMAL s.p. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov po nalogu sodišča.

12.    Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine

PROMAL, Marko Pirman s.p.
Grič 2, 1370 Logatec, Slovenija
GSM: 030 316 196
info@promal.si
www.promal.si

Osnovni podatki:
Davčna št.:  SI19816618 (SMO davčni zavezanec)
Matična št.: 2084805000
Transkacijski račun:     IBAN SI56 3500 1000 0404 596 (BKS Bank Ljubljana)

_______________________________________________________

Splošni pogoji veljajo od 9.8.2018